19 Ocak 2009 Pazartesi

Arjantin efsanesi gerimi dönüyor..






İki haftalık avrupa gezisini değerlendiren Maradona, "Buraya mutlu bir şekilde döndüm. Konuştuğum bütün oyuncular intikam almak ve harekete geçmek için beklediklerini söyledi. Onlar ülkelerinin ne anlama geldiğini göstermek amacında. Messi, Agüero, Tevez, Mascherano, Lucho, Di Maria... Hepsi aynı görüşte. Kulüp takımlarındaki performanslarını milli takıma da yansıtmak istiyorlar. Bu da beni rahatlatıyor" şeklinde konuştu.

Efsane isme son olarak, yaşadığı onca krizin ardından yeniden futbola dönmüş olmasıyla ilgili görüşleri soruldu.

Maradona bu soruya, "Söylediğiniz gibi; ben birçok kez yeniden doğdum. Sanırım tanrı, henüz beni yanında istemiyor. Bana bir şans verdi ve bunun bir nedeni olmadı. Bu şansı en iyi şekilde değerlendirmek için tüm kalbimle yapabileceğimin en iyisini yapmaya ve benden bir şeyler bekleyen insanları tatmin etmeye çalışacağım" diye yanıt verdi... bu açıklamalar bir arjantin ve maradona sempatizanı olarak bizleri heyecanlandırıyor....2010 Dünya kupasında önce Türkiye sonra Arjantinliyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder